Image

Представляємо вашій увазі бренд «VOOP», розроблений вітчизняними фахівцями із залученням досягнень технологічного прогресу виробників Піднебесної, з серця розвитку світової електроніки - Шеньчженя.

Історія бренду

Бренд «VOOP» – це багатовекторний товарний знак (2021), орієнтований на формування тонкого стилю, смаку та позиціонований як «доступна вибагливість» сучасного споживача.

Унікальною особливістю елементу дизайну є впізнаваність бренду, так званий icon –  стилізований паттерн української вишивки. Саме він є головним атрибутом бренду «VOOP», який ідентифікує його серед тисяч інших.

Однією з категорій, що пропонуються власниками бренду «VOOP» для таких споживачів, є одноразові електронні сигарети.

VOOP – це скорочене від «ВУПА».

Вупа – архаїчна назва люльки карпатських мольфарів. Під час затягування такої люльки виникав звук «вуууп», за що мольфари так і назвали свою люльку. За допомогою вупи мольфари проводили магічні та лікувальні ритуали, що передбачали вдихання чудодійної пари особливих карпатських трав. За гуцульськими легендами, вдихаючи дим вупи, мольфар міг подорожувати в просторі та часі.

Оцінивши продукцію конкурентів, представлених на світовому ринку, компанія «Panda & Co» поставила собі за мету створити удосконалений продукт, що матиме суттєві переваги серед вже наявних зразків  і буде першочергово зорієнтований на стильного та вибагливого споживача.

Серед численних переваг розробки основними є:

1)     Стильна овальна форма трубки з матовою поверхнею.

2)     Унікальна смакова палітра, що досі ще не була представлена жодним постачальником.

3)     Оптимальна міцність сольового нікотину 3% (30 мг/мл) замість 5% (50 мг/мл), які містять у собі продукти альтернативних виробників. Дана особливість зменшує неприємні відчуття від паріння, такі як: першіння в горлі та неповноцінне сприйняття смаку.

4)     Бездоганна кількість тяг — до 600, що наразі запропонована лише брендом «VOOP». Проте, це не випадково, адже за даними досліджень, людина звикає до певного смаку за 600 тяг, після чого паріння стає одноманітним і зрештою набридає. Велика кількість альтернативних пристроїв розраховані на 800 і більше тяг.

5)     Розробники електронних сигарет «VOOP» подбали про те, щоб картридж з рідиною ємністю 2,5 мл повністю спустошувався до цілковитого розрядження батареї, потужністю 350 мАг. Таким чином забезпечуючи споживачу до 600 якісних тяг.

Вищезазначені переваги продукту: 3% міцність сольового нікотину, ємність контейнера 2,5 мл — забезпечили бренду «VOOP» сертифікат  на відповідність європейським вимогам (CЄ).

Обґрунтованість переваг електронних сигарет «VOOP» робить товар гідним своєї вартості і повністю задовольняє пропорцію “ціна=якість”.